سیلیس در لعاب و صنعت کاشی و سرامیک
سیلیس در لعاب و صنعت کاشی و سرامیک

تاریخ انتشار : 1399/8/27/ نمایش : 200 / نظرات : 0

سیلیس در لعاب و بدنه ی تمام انواع محصولات سرامیکی شامل؛ ظروف غذاخوری، وسایل بهداشتی و کاشی کف و دیوار به کار می رودد. نقش سیلیس در بدنه ی سرامیک به صورت ساختار اسکلتی است که اجزای رسی و گدازآور بر روی آن چسبانده می شوند. SiO2 برای اصلاح انبساط گرمایی، تنظیم خشک شدن و انقباض و بهبود یکپارچگی ساختاری و ظاهر مورد استفاده قرار می گیرد. محصولات سیلیس پودری به عنوان مواد اولیه در شکل و دیر گدازهای نوع تک سنگی جهت فراهم نمودن مقاومت دمای بالا نسبت به حمله ی اسیدی در کوره های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند.
سیلیس رنگ سازیسیلیس رنگسازی، در محدوده ای از محصولات برای افزایش دوام، بهبود مقاومت در برابر هوازدگی و به عنوان منبسط کننده ی رنگ دانه به کار می رود. منبسط کننده های رنگ دانه ها ارزش قابل ملاحظه ای را در اختیار مصرف کنندگان سیلیس پودر شده قرار می دهند، چون سیلیس پودر شده با کیفیت بالا می تواند احتیاج به رنگ دانه های با قیمت بالا از قبیل دی اکسید تیتان را کاهش دهد. فرمول نویسان رنگ، محصولاتی با اندازه ی میکرومتری را جهت بهبود ظاهر و دوام رنگ معماری و صنعتی و پوشش ها انتخاب می کنند. سیلیس با خلوص بالا خواص عمل کرد بحرانی از قبیل روشنی و بازتابندگی، یکنواختی رنگ و جذب روغن را فراهم می کند. در رنگ های معماری پرکننده های سیلیسی نگه داری سایه رنگ، دوام و مقاومت در برابر آلودگی، کپک، ترک برداشتن و هوازدگی را بهبود می بخشند. جذب روغن پایین باعث شده بارگذاری رنگ دانه ی افزایش یافته و رنگ نهایی بهبود یابد.
فروش سیلیس شرکت توسعه معادن و مواد معدنی آسیاشرکت توسعه معادن و مواد معدنی آسیا انواع سیلیس ممتاز، درجه یک، درجه دو و سیلیس کروی را با دانه بندی متنوع در اختیار مشتریان گرامی قرار می دهد. این شرکت در اختیار داشتن معادن سیلیس و بهره گیری از بالاترین تکنولوژی خردایش، دانه بندی و بسته بندی سیلیس خود را با کیفیت متمایز و قیمتی رقابتی به بازار عرضه می کند. برای ثبت سفارش و اطلاع از قیمت و نحوه فروش سیلیس با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر
 
تحويل سریع

تحويل سریع

تحویل در سریع ترین زمان ممکن

پاسخ گويي 24 ساعته

پاسخ گويي 24 ساعته

09120260820,09188529025

سفارش آنلاين

سفارش آنلاين

سفارش محصولات

درباره ما

زاگرس غرب |استخراج .فراوری تهیه و تامین موادمعدنی و صنعتی . سیلیس کوارتز . سیلیس شیشه ای (کریستالیزه ) |انتراسیت Ro.آنتراسیت تصفیه اب. دولومیت . کربنات کلسیم . لایمستون
.فلدسپات پتاس . سدیک پتاسیک . میکامسکوییت .گارنت آلماندین .کلسیت .
این واحد تولیدی به تعهد خود در قبال پیشرفت و توسعه نه به عنوان یک رویا بلکه به عنوان یک الزام وفاداراست ، زیرامعتقدیم که حرکت بدون رشد و توسعه پایدار منجر به شکست در عرصه های اقتصادی و اجتماعی خواهد شد.
استراتژی وازجمله اهداف ما همکاری با شرکت ها،معادن،کارگاه ها،اشخاص حقیقی در عرصه صنعت،تولید،فراوری وصادرات میباشد.
.
رزومه کاری مواد معدنی صنعتی (انتراسیت-سیلیس)
ا
شرکت های مصرف کننده:شرکت مروارید آب قشمنیرو دریایی قشم - شرکت مهاب نیرو چندین پروژهشرکت جهانپارس-شرکت WTDشستا شرکت اسفراین توسط زانکو۔ نیروگاه ها توسط شرکت مپناوشفاآب-پالایشگاه های تهران (تندگویان و...) چندین سال متوالی-پتروشیمی آبادان ومارون و عسلویه-تصفیه خانه های:اکباتان همدان، گلمالی اردبیل ، مشهد تصفیه خانه شماره ۲-تصفیه خانه ساری توسط شرکت دزون پالایش انرژی فردی و اکثر فیلترسازهای صنعتی وخانگی اقایان:معصومی-گل احمر-اسحاقی-معماریان و....

انواع سرویس ها

عضویت در خبرنامه